دلسوز شهر تجلیل کردیم و این روز را به ایشان تبریک گفتیم .
تعدادی کودک را به مطب پزشک معروف و دلسوز و محترم خرمشهر آقای
دکتر محمد علی ارگانی بردیم ایشان با احترام از بچه ها استقبال نمود و
آنها را به درون مطب راهنمایی کرد .سپس بچه ها با سلام و تبریک این روز
به ایشان دست گلی تقدیم کردند و هدیه ای که کارت پستالی که ساخت
بچه های کانون بود را تقدیمش کردند که بسیار خوشحال شدند و روی میز
کارشان قرار دادند . آقای دکتر از بچه ها پذیرایی کرد و برایشان آرزو کرد که
پزشکان آینده ی مملکت بشوند و با بچه ها به یادگار عکس گرفتند . و تا دم
در مطب برای بدرقه ی بچه ها آمدند که نشان از ادب و نزاکت ایشان بود .







کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دنبال میکنید
برچسب: تجلیل از پزشکان,متن تجلیل از پزشک,متن تجلیل از پزشکان, نویسنده: بازدید: 147